.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد. قهرمانی قاطعانه ایران در تورنومنت اردن/ قلعه‌نویی مچ کی‌روش را خواباند
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٣ بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در تورنمنت اردن دعوت کرد که در بین اسامی دعوت شدگان بازیکنان جدیدی که نوید تغییر نسل را بدهند دیده نمی شوند. اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
سرمربی تیم ملی فوتبال ٢٣ بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در تورنمنت اردن دعوت کرد که در بین اسامی دعوت شدگان بازیکنان جدیدی که نوید تغییر نسل را بدهند دیده نمی شوند.(ادامه)
میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به قائمشهر رسید. قائمشهر میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
میزبان اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جوانان به قائمشهر رسید.(ادامه)
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران برای دور جدید تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش‌رو ۳۲ بازیکن را دعوت کرد. قلعه نویی ۳۲ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد/ ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در لیست امیر
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران برای دور جدید تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش‌رو ۳۲ بازیکن را دعوت کرد.(ادامه)
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور/ برترین‌های انتخابی تیم ملی مشخص شدند
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید.(ادامه)
در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که با شکست سنگین ایران به پایان رسید. انگلیس ۶ _ ایران ۲ / سنگین‌ترین شکست تاریخ با کی‌روش
در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که با شکست سنگین ایران به پایان رسید.(ادامه)
نفرات تیم ملی فوتبال برای جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد
کارلوس کی‌روش اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی را اعلام کرد.(ادامه)
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو .... لیست تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر / چهار پرسپولیسی و سه استقلالی در فهرست مسافران دوحه
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو ....(ادامه)
دیدار دوستانه ایران و سنگال با تساوی یک بر یک به پایان رسید. کی‌روش با ایران طلسم سنگال را شکست
دیدار دوستانه ایران و سنگال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.(ادامه)
تقابل ۵۵ بازیکن برای ۲۶ بلیت جام جهانی
در حالی که اسکوچیچ می‌تواند ۲۶ بازیکن را برای حضور در جام جهانی انتخاب کند، حدود ۶۰ بازیکن امکان جلب نظر سرمربی تیم ملی را دارند.(ادامه)
دعوت از ۳ بازیکن مازندرانی به تیم ملی فوتبال
سه بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند. ششمین حضور؛ ایران با شلیک طارمی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.(ادامه)
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت بازی مقابل عراق و امارات متحده عربی را اعلام کرد. اعلام اسامی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با عراق
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت بازی مقابل عراق و امارات متحده عربی را اعلام کرد.(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
شمال نیوز ش: استاندار مازندران با بیان اینکه نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است، گفت: بسیاری از مسائلی که فکر می‌کنیم حل نشدنی است با وقت گذاشتن و کار کارشناسی می‌تواند گره‌گشایی شود.

استاندار مازندران ماموریت مغفول مانده فرمانداران را گوشزد کرد
شمال نیوز ش: استاندار مازندران با بیان اینکه نظارت بر افزایش افسارگسیخته قیمت در بازار به عهده فرمانداران است، گفت: بسیاری از مسائلی که فکر می‌کنیم حل نشدنی است با وقت گذاشتن و کار کارشناسی می‌تواند گره‌گشایی شود. (ادامه)
حاشیه‌نگاری از ناگفته‌های معارفه استاندار مازندران
پنجشنبه بیستم آبان ۱۴۰۰ که در حالت عادی ممکن بود یک روز معمولی مانند سایر روزهای تقویم برای مازندران باشد، به واسطه برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با متن‌ها و حاشیه‌های متعددش در جمع روزها و تاریخ‌های تقویم سیاسی و مدیریتی مازندران ثبت شد. (ادامه)
 استاندار جدید مازندران با بیان اینکه استاندار جوانانی هستیم که هیچ پارتی ندارند و هیچ گروه و شخصیتی آنان را حمایت نمی کنند، گفت: نبود وحدت عامل عقب ماندگی مازندران است. استاندار مازندران: استاندار جوانان بدون پارتی هستم/باید تحریم مدیریتی را در استان بشکنیم / مازندران جزو استان‌های برخوردار کشور است ولی مردم آن این برخورداری را حس نمی‌کنند/ دستان کسانی را که در این مأموریت مهم، آبادانی و شکوفایی استان ....(خبر)
استاندار جدید مازندران با بیان اینکه استاندار جوانانی هستیم که هیچ پارتی ندارند و هیچ گروه و شخصیتی آنان را حمایت نمی کنند، گفت: نبود وحدت عامل عقب ماندگی مازندران است.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم تودیع احمد حسین‌زادگان و معارفه سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دقایقی پیش در سالن الغدیر سپاه کربلا با حضور وزیر کشور آغاز شده است.
آیت‌الله لائینی: آقای حسین‌زادگان! هر چه تاسف بخورید فایده ندارد / مشکلات مازندران از ناکارآمدی مدیران است
شمال نیوز : مراسم تودیع احمد حسین‌زادگان و معارفه سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دقایقی پیش در سالن الغدیر سپاه کربلا با حضور وزیر کشور آغاز شده است. (ادامه)
وزیر کشور:تمدن نوین از مسیر دولت و جامعه اسلامی می گذرد
وزیر کشوربا اشاره به ظرفیت های متنوع استان مازندران گفت: مازندران سرزمین حماسه، دلاوری و مامن اهل بیت است و تمدن اسلامی از مسیر دولت و جامعه اسلامی می گذرد.(ادامه)
شاخص مهار آب ۱۰ به ۴۰ است/ بازگشت ۲۰۰ کارخانه مازندران به تولید
استاندار سابق مازندران شاخص مهار آب های سطحی را در استان ۱۰ به ۴۰ بیان کرد و گفت: ۱۰ درصد آب های سطحی مدیریت می شود.(ادامه)
مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
مراسم معارفه سید محمود حسینی پور به عنوان بیست و چهارمین استاندار مازندران با حضور وزیر کشور آغاز شد.(ادامه)
وزیر کشور: مازندران قطب مهم توسعه کشور به شمار می رود
وزیر کشور از مازندران به عنوان استان مهم و استراتژیک یاد کرد و گفت: این استان قطب مهم توسعه کشور به شمار می رود.(ادامه)
شمال نیوز:  احمد وحیدی وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه مازندران از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری وارد استان شد. وزیر کشور وارد ساری شد
شمال نیوز: احمد وحیدی وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه مازندران از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری وارد استان شد.(ادامه)
استاندار مازندران امروز معارفه می‌شود
مراسم معارفه سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران احمد ثلاثی را به عنوان رابط هماهنگ کننده امور تا زمان معارفه خود به عنوان استاندار مازندران معرفی کرد. ‎ معرفی رابط هماهنگ کننده امور از سوی استاندار جدید مازندران
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران احمد ثلاثی را به عنوان رابط هماهنگ کننده امور تا زمان معارفه خود به عنوان استاندار مازندران معرفی کرد. ‎(ادامه)
پیام تبریک استاندار به مناسبت 14 آبان؛ روز مازندران
احمد حسین زادگان؛ طی پیامی، 14 آبان؛ روز مازندران را به همه مردم شریف و بافرهنگ مازندران تبریک گفت و از اهالی اندیشه و قلم خواست تا برای معرفی و ترویج و تعمیق فرهنگ و آیین های دیرسال و دینی این سامان اهتمام نمایند. ‎(ادامه)

(ادامه)
شمال نیوز: با حکم احمد حسین زادگان؛ استاندار مازندران، یاسر احمدی بعنوان شهردار جدید بهشهر منصوب شد. ‎ شهردار جدید بهشهر منصوب شد
شمال نیوز: با حکم احمد حسین زادگان؛ استاندار مازندران، یاسر احمدی بعنوان شهردار جدید بهشهر منصوب شد. ‎ (ادامه)
انتصاب شهرداران ۴ شهر مازندران
استاندار مازندران شهرداران جدید محمودآباد، کجور، امامزاده عبدالله و آکند را منصوب کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 31 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.